Νέες ορκωμοσίες ιατρών στην 6η Υ.ΠΕ.
Σήμερα, 25 Ιουνίου 2026, ορκίστηκαν:
Με τις δύο σημερινές ορκωμοσίες, ο αριθμός των νέων ιατρών που έχουν ενταχθεί στο δυναμικό της 6ης Υγειονομικής Περιφέρειας κατά το τελευταίο δίμηνο ανέρχεται πλέον σε δεκαοκτώ (18), ενισχύοντας ουσιαστικά τις υπηρεσίες υγείας και την κάλυψη των αναγκών των πολιτών.
Η συνεχής στελέχωση των δομών Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας με μόνιμο ιατρικό προσωπικό αποτελεί έμπρακτη επένδυση στην υγεία των πολιτών και στην αναβάθμιση των υπηρεσιών του Εθνικού Συστήματος Υγείας.
Καλωσορίζουμε τους νέους ιατρούς στην οικογένεια της 6ης Υγειονομικής Περιφέρειας και τους ευχόμαστε καλή αρχή και κάθε επιτυχία στο έργο τους
